Eindelijk zomers!!

Hallo Hallo!

Tijd voor een update uit Calgary! Vorige week werd het dan toch eindelijkwarm weer hier!En dan is het ook meteen goed warm 25-30 graden. En met wat regen erbij wordt het nu ook in een keer groen. Tulpen bloeien, bloesem, blaadjes aan de bomen en het is eind mei! Weird!

Anyway, ik bendit weekend mee op stap geweest met een stel dat ook aan de universiteit werkt/studeerd,naar British Columbia, de provincie ten westen van Alberta. Wehebben gecampeerd aan een enorm lake in de bergen met eenstuk of 15 geflipte Canadezen! Beetje zonnen, kanoen, , BBQen, kampvuur, gitaren, veeeel zuipen (ze hebben wrs. wat in te halen als ze eindelijk over de 18 zijn), paddestoelen eten etc. Gezelligheid dus!

Zaterdag was het super mooi weer, levend gebraden met m'n witte winterhuidje, zondag gevlucht voor de regen en storm en naar een pool/sauna/enz. geweest. Zondagavond zouden we weer naar huis, maar helaas, door alle ernorme hoeveelheden smeltende sneeuw en de regen was de doorgaande weg door de bergen in een pas afgesloten door een huge mudslide. Dat duurde even om uit te baggeren, dsu moesten we nog een nachtje blijven. Gelukkig hadden James en Amanda vrienden in de buurt wonen waar we droog en warm konden crashen. Volgende dag weer terug getourd en aan het eind van de middag waren we weer terug in Calgary. De bergen waren supermooi en best of all..... Ik heb een beer gezien!!!! Een echte wilde, hij stak gewoon de weg over voor onze auto. Al zijn black bears maar voormaatje groot uitgevallen hond, toch best indrukwekkend! Verder veel herten, vogels en kolibries! Heb er zelfs en in m'n handen gehad die klem zat in de auto en er uit gevist moest worden, tiny!

Oja, by the way, m'n project gaat ook vrij aardig, heb de eesrte versie van m'n verslag zo'n beetje af en wacht op commentaar van de eerste begeleider (de prof heeft ook dat uitgedelegeerd

Undecided
). Begin juni gaan we beginnen met sampelen op de farms, dus dan wordt het drukker!

Liefs en groetjes! Eva

Anne P

He Eef! Klinkt echt super mooi! Gaaf die natuur..zou ik ook graag nog eens willen zien! Geniet ervan! Hier ook alles goed, ook mooi weer fgehad wel wat midner warm dan bij jou.. Zijn ook onze reis naar Cuba en Mexico (misschien ook Guatemala) aan het plannen..super veel zin in!

Geniet van je tijd daar! Dikke kus Anni