Gegevens

Ik vergat nog te melden dat ik inmiddels een cell heb (geleend)!

Alle gegevens:

Home: 1-403-452-22537

Cell: 1-403-5075-174

sms komt vreemd genoeg niet aan via dit nummer, maar wel via deze: 0044-779780-6021

Adres: 2328, 22 ave SW, Calgary ABT2T OS8

Vandaag heb ik lekker buiten gespeeld met paardjes (raar weer hier, 's ochends sta je het ijs van je auto te krabben en 's middags sta je in je t-shirtje in de zon), ze doen hier ook onderzoek naar 'paarden astma' door middel van broncho-alveolaire lavages (soort longspoeling), helaas besloot er een volbloedje niet zo cooperatief te zijn en op m'n teen te stampen, dus ik heb weer eens een beurs onderdeel :-(

See you guys!

Eva

Reacties

Reacties

Irene

Hee Eef!
Wat weer een leuke verhalen! Ben wel stiekem een beetje jaloers hoor... Mooi land Canada en echt relaxt dat ze alle faciliteiten voor je hebben geregeld! Straks in Afrika wordt dat wel anders ;-)
Mijn Apeldoorn avontuur is weer bijna ten einde, dat was ook een klein uitstapje ;-P
Lekker genieten daar!!
Liefs Ireen

elisa

klinkt goed Eef
en beurse onderdelen zijn nou eenmaal beroepsrisico!!
veel plezier daar en tot lees
xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!